15 Haziran 2020 Pazartesi

KAMYON DEYİNCE AKLINIZA HANGİ RENK GELİYOR?


KAMYON DEYİNCE AKLINIZA HANGİ RENK GELİYOR?

Sizlere yaşadığım ve beni fazlasıyla etkileyen bir andan bahsetmek istedim.

Geçmiş yıllarda bir meslek grubunun   "İletişim" konulu konferansına izleyici olarak katılmıştım.Bu tip toplantılar genellikle katılımcılar tarafından "angarya" kabul edildiğinden dinleyicilerin orada neredeyse sadece fiziki anlamda bulunmalarına neden olur.Anlatılanlara da hiç rağbet olmaz.

Konferansın sonunda artık tüm dikkatlerin neredeyse sıfıra indiği anda salonda ışıklar hafif karartıldı ve iletişim uzmanı bir kişinin önceden verdiği  konferanstan yaklaşık 10 dakikalık "Vücut Dili" konulu  bir video katılımcılara gösterildi.

Daha videonun başında yazımın başlığını da oluşturan "Kamyon Deyince Aklınıza Hangi Renk Geliyor?" sorusu ile uzman anlatmaya başladı.

O uzun konferansta adeta uyuyan meslek grubu çalışanları bu soruyla yavaş yavaş silkelendi ve yeni başlarmışçasına toplam on dakika süren videoyu izlemeye odaklanmışlardı.

O iletişim uzmanı A.Şerif İZGÖREN 'di.

Konferans sonrası onun "Dikkat Vücudumuz Konuşuyor" isimli kitabını hemen  edinmiştim.Hatta kapağını açıp da bitinceye kadar  bir solukta okuduğum tek kitap olmuştu.
Ne anlattığımızdan ziyade,nasıl anlattığımızın önemini o zaman anlamıştım.

Sahi "Kamyon Deyince Aklınıza Hangi Renk Geliyor?"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder